პროექტები და ღონისძიებები

1. პროექტის სახელწოდება: აკაკი წერეთელი ცხობრება და შემოქმედება.
2. პროექტების მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეები მოიძევენ სასურველ მასალას აკაკის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ.
3. პროექტის აქტუალობა: ამ სასწავლო პროექტზე მუშაობა მოსწავლეებს გაუღვიძებთ ინტერესს აკაკის შემოქმედებისადმი.განუმტკიცებთ ცოდნას და გააღრმავებს მათ წარმოდგენებს პოეტის მსოფლმხედველობაზე.მოსწავლეები მოიკვლევენ სასუეველ მასალებს. მოხდება მწერლის ცხოვრების პოპულარიზაცია.
 4.პროექტის მიზნები:მოსწავლეებს განუვითარდებათ კვლევისა და ანალიზის უნარი.ჩამოუყალიბდებათ სიტყვაკაზმული მწერლობის, კონკრეტულად აკაკის შემოქმედებისადმი სიყვარული.
 5.მოსწავლეთა ასაკი:10–12 წელ
 6. ვადები/ხანგრძლივობა: 2თვე
 7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შეიძენენ კვლევის უნარ–ჩვევებს,ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას,ურთიერთთანამშრომლობას, გაიუმჯობესებენ კომუნიკაციას. შექმნიან პატარა წიგნებს რომელთაც თვითონ დაასურათებენ, კედლის გაზეთი,პოეზიის საღამო,ექსკურსია საჩხერეში,
 8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: აკაკის ნაწარმოებები,თაბახის ფურცლები, ფორმატი,ფერადი ფანქრები, კომპიუტერი,პროექტორი,ფოტოაპარატი,ავტობუსი,საკვები,წყალი.
 9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):1.მმოსწავლეები ირჩევენ სასურველ ,მოსწავლეები შეარჩევენ თემას. იყოფიან ჯგუფებად და ინაწილებენ კონკრეტულ დავალებებს.ა)აკაკის ბავშვობა მშობლები, ძიძასთან სოფელ სავანეში. ბ) ყმაწვილკაცობა.(სწავლა, დაოჯახება) გ) დაბრუნება საქართველოში ,,,აკაკი ილიას მხარდამხარ" დ) ცხოვრების ბოლო წლები. ე)მწერლის ფოტოების მოძიება. ვ) მწერლის ნაწარმოებების მიხედვით გადაღებული ფილმების,,აკაკის აკვანი" და ,,ბაში –აჩუკი" და დოკუმენტური ფილმის ,,აკაკის მოგზაურობა რაჭა– ლეჩხუმში" მოძიება,გადმოწერა და საკლასო ჩვენება. ზ}მხატვრული კითხვის საგღამო ,,ჩონგური საქართველოა". თ)პატარა წიგნების შექმნა და ილუსტრირება, კედლის გაზეთის გამოშვება.ი) ექსკურსიის ორგანიზება საჩხერეში,აკაკის სახლ–მუზეუმში–სავანე– სხვიტორი.
 10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართული ენა და ლიტერატურა,ისტორია,ისტ,ხელოვნება.V.2 მოსწავლეს შეუძლია ჯგუფური და ინდივიდუალური საკომუნიკაციო ამოცანების განხორციელება.V.4.მოსწავლეს აქვს ლიტერატურული ნაწარმოების შეფასების საწყისი უნარი. V.7.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის საინტერესო თემატიკის შემცველი ინფორმაციის მოძიება,დახარისხება,წაკითხვა,გააზრებადა გაანალიზება.
 11.პროექტის სახელმძღვანელო (მასწავლებელი):მერი დავლაძე
 12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:veriko.davladze@gmail.com 
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:meridavladze.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий